AWESOME


Go´kväll!

Jag hade helt glömt bort
att berätta varför jag arbetad i trädgården. Det är så att våran skola typ ska hjälpa till att bygga hus i Afrika. Så vi var lediga idag så att man kunde arbete, men jag var smart och arbetade i Lördags ;)
Men idag är jag ändå sjuk, så jag blir hemma imorgon.

Bilden här ovanför kommer från i fredags då jag och mina vänner var i centrum och käkade familjepizza.
Jag och min kompis Becca åka till GrönaLund i torsdags för att se på maskinen, sen sov jag över hos henne. Jag åkte sen hem, duschade och träffade henne, Max och Thitikon i centrum. Det va awesome :)

 Just nu skriver jag från min nya dator. Ni får se hur den ser ut senare. Kolla den här vidoen om du känner dig lite lost.


Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0