Skitväder


Idag har det varit pissväder. Mamma, jag och syster skulle egentligen ha en loppis på Roslagsstoppet men det ösregnade ju. Men nu är det kväll och såklart blev det ju sol & värme. Vi får hoppas att det är bra väder imorgon då jag antagligen åker till Ronja och på kvällen har skräckfilms-maraton med Amanda och Rebecka.

Dålig bloggning pga. blogg.se håller på och gör om i sitt programm och funkar inte på Internet Explorer och jag glömde helt bort att jag har en bärbar dator efterso jag bara använder in stationära som har photoshop. Jag vet, hur dålig får man vara? Känner mig fett dum, haha.

Kommentarer
Skriven av: Anonym

Nice blogg!! :D

Allt bra? Vad sägs om att följa varandra via bloglovin?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-18 @ 01:31:51
Skriven av: ▲ stella » foto

otroligt söt blogg! älskar bilderna i headern :)! kram!

2012-06-18 @ 16:27:51
URL: http://stellaea.blogg.se

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0