Hemma från sjukhuset

Godmorgon!
Kom hem vid elva, halv tolv igårkväll. Jag hade ingen spricka i knät, men jag hade fått mycket vätska i knät och slagit i senorna.
Doktorn sa att det skulle bli bättre snart, och det sa en annan doktor förra veckan, men det blir typ sämre...
Aja, det krånglar lite och blir hemma från skolan idag också. Nu har jag varit hemma från skolan tre dagar i streck.

Onsdag:
var det skoljoggen och vi började 12.30, jag stannade hemma för att jag inte kan springa/gå.

Torsdag:
Hade ont i knät sen i onsdags, så jag stannade hemma, försökte cykla till skolan men det gick inte.

Fredag:
Stannar hemma pga. sen hemkomst från sjukhuset + ont i knät.
Jag kan inte fortsätta så här, då kommer jag få gå om klassen... ^^
Ni får ha det toppen idag, håll ut, det är sista dagen sen är det helg! :D


Hoppas det är ok att jag lägger ut den här.. :)
Love you guys ♥

Kommentarer
Skriven av: Ann-carro

Du träffa ju mig!<3

2011-09-23 @ 18:48:51
URL: http://Ann-Carro.blogspot.com

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0