Naturhistoriska Museet

Image and video hosting by TinyPic

Guud, jag har så himla ont i nacken! Vet inte varför, har väl suttit alldelles för mycket vid datorn^^

Imorgon ska iallafall jag och min klass till Naturhistroiska Museet och kolla på Jorden liv eller något sådant. Det roligaste kommer blir matsäcken^^

Min matsäck: Köttbullsmacka, risifrutti, ostkaka, pannkaksrullar, Tom & Jerry-kex, 2 mini mentos, en MER-dricka och ett paket "Berry Boost".

Oj, det blev mycket!^^ Men skit it, det blir bara gott!
Nu måste jag göra iordning matsäcken, men vi hörs senare!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Skriven av: Elsa

haha de va jätte kul där ;P

2011-05-25 @ 19:04:15
URL: http://gavas.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0