Mina Nya OVANLIGA Converse

Hej!
Mina gtannar har varit i Miami och USA i två veckor, jag kanske glömde nämna det, men de skulle köpa converse åt oss eftersom är är så billiga där nere. Här får ni bilder på mina och syrrans:


Mina :)
Den oranga "gubben" är Jimi Hendrix, en känd musiker. Här kan ni se en video med honom!
Det som är så ortoligt coolt med dessa skor är att det bara finns några sådana här, de är sällsynta, om man kan säga så^^
Ballt va?!

Och om någon bryr sig, här är min lillasysters.
Hon blev inte näöjd med sina för att man inte såg att det stod converse på de, men visst ser man de lite??

Vems var snyggast??

Kommentarer
Skriven av: ida ♥

sv: tack detsamma och grymt snygg header :)

2011-03-12 @ 15:57:35
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/
Skriven av: Elsa

haha båda va jätte coola :P

2011-03-12 @ 19:46:53
URL: http://frisa.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0