New Jumpsuit



Idag var jag så duktig att jag åkte ner till Täby Cetrum, gick in på Gina Tricot och köpte en gul jumpsuit för 199:-.
Sen lyckades jag göra en snygga, och inte alls skum, bild på mig själv....

Efter att jag tagit några bilder på mig själv i den otroligt varma jumpsuiten gick jag och hoppade studsmatta. Och den då redan varma jumpsuiten blev ännu varmare...

När jag studsat klart gick jag in och bytte till bikini och svettades framför TV:n...

Det var mitt "lilla äventyr" under eftermiddagen :)

Snygg jumpsuit?? Den är i storlek M, så den är för stor, men det var den storlek som fanns kvar i gul... För det fanns bara två gula kvar.... Hehe ^^

Bilderna är inte redigerade, jag är på min pappas dator... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0