This Is ME! :D


This is me.

Nu ska ni få veta lite saker om mig, visa kan vara hemliga...

- Jag är rädd för flugor
- Jag gillar att vara anorlunda
- Jag brukar påbörja ett projekt, men jag göra för det mesta aldrig klart
- Jag gillar att skriva berättelser
- Jag blir modigare när jag är med kompisar
- Jag gillar att ha skoj runt omkring mig när jag är med :)
- Jag kan bli rädd för minsta lilla ljud när jag är ensam hemma, haha...
- Jag är rädd för mördare, men vem är inte det..??
- Jag är rädd för barnkidnappare......

Det var väl det. Nu vet ni ganska mycket om mig, hoppas ni gillar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0