Majbrasa ikväll


Bild tagen av mig förra året

Godmorgon denna lördag!

Ikväll blir det majbrasa, och det är så otroligt kul för vi har en majbrasa nere vid våran väg, så vi kan stå vid huset och kolla på den ^^
Men såklart ska jag gå ner
till själva brasan :)
Mina kusiner är "vuxna" så de ha börjat gå på en massa fester istället för att vara med oss... :(

Det är så tråkigt när sådant händer, de firade inte NYårsafton heller, och förut gjorde vi typ "allt" till sammans. Snart kommer de väl inte fira julafton med oss heller...

Men jag hoppas ni får en underbar kväll vid majbrasan!

Kommentarer
Skriven av: Linnéa

Ha så roligt! ♥

2011-04-30 @ 11:24:46
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0