Bråk är jobbigt


Kopiering av mina bilder är FÖRBJUDET utan att fråga mig först!

Godmorgon Världen!

Min morgon började
med att jag ramlade ner från sängen ,bokstavligt, och skrapade upp knäet lite.
Sedan gick jag upp, åt frukost då mamma berättade att jag och syrran kunde gå på bio medans hon handlade. Jag och syrran började bråka över vilken film vi skulle se. Hon tyckte "Big Mama" eller "Hur många lingon finns det i världen".
Den sista filmen tycker jag då att hela familjen ska gå på. Filmerna jag ville se är; "Hopp", "Trassel" och "Big Mama". Men "Big Mama" är för sent (17.50) och då orkar inte jag gå på bio. Men, vi får väl lov att se på "Hur många lingon finns det i världen" för att hon ska bli glad....

Haha, jag vet, jag vill bara se "barn"- filmer ^^


Kommentarer
Skriven av: elin

sv; tack så mycket :D

2011-04-02 @ 10:44:31
URL: http://elinkristensen.blogg.se/
Skriven av: therese

sv: tack så mycke :) blir så glad när jag får såna kommentarer! du har ju också själv en super fin och gullig blogg :) allt bra med dig då sötis?



kram /tessan

2011-04-02 @ 10:48:56
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0