Fråga till er! (VIKTIGT!)

Under sommarlovet kommer jag åka iväg till Prag, och jag kanske inte komer kunna blogga därifrån eftersom jag inte vet om jag har internet på hotellet. Men om jag har kommer jag slänga in ett inlägg!
 
Så nu vill jag att ni ska kommentera massor av vad ni vill se!
Det kan vara photoshop-tips, videos, fulaste bilden på mig eller så kan ni bara skriva frågor som ni vill att jag svarar på! Lätt som en plätt! :D
 
Smickrande bild på mig där det ser ut som om att jag har underbett men jaja...
 

Kommentarer
Skriven av: becca

skriv om hur mycket du älskar hästaar, lägg upp gamla bilder, typ "10 saker ni inte visste om mej ",osv :)

2012-06-24 @ 22:36:55
URL: http://beccaforalltid.blogg.se
Skriven av: anonym

lägg upp fulaste bilden på dig <3_<3

2012-06-26 @ 19:46:37
URL: http://jagarheltok.blogg.se

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0