Ung08 va grymt!

Har inte uppdaterat så ofta den här veckan, och det är för att jag varit på Ung08! Ung08 är en festival som håller på i Stockholm, i Kungsträdgården (där det finns gryymt snygga killar). Igår va avslutningen, det var en stoor "konsert" som hette Dj Bash med The Voice. Den slutade 01.00 men jag fick bara stanna till 00.00 :/
 
Men det va grymt, hela veckan har varit helt underbar och jag har spenderat nästan varje dag där borta med kompisar men imorgon börjar skolan igen. Har handlat lite kläder och saker till skolan idag, ni får video sen! Ha det bäst, nu ska jag fixa naglarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0