Grillat!

Jag känner att jag är väldigt ful idag så jag visar er en fin bild där jag håller för mina ögon :)


Go´kväll!


Nu sitter jag ute efter att ha ätit grillat med pomes frites!
Jag och syrran grillade (heter det grillade?) marsmellows vilket också var gott!

Imorgon ska jag kanske till Grönan eftersom jag är ledig då! Jag har retat min syrra hela dagen för att jag är ledig och inte hon, haha!
Men jag har mått jättekonstigt idag, mått illa och sånt. Så jag vet inte riktigt om jag ska åka til lgrönan eller inte.... På tisdag ska jag iallafall vara med Becca! :D


Nej men nu blev det jättekallt så jag går in! Hejdå :)

Kommentarer
Skriven av: Pao ;) <3

Heej Wilma! Grymt bra blogg du har asså!

Vill du ha länkdyte med mig eller vad man nu säger? :P i så fall: messa mig :) <33

2012-04-29 @ 19:49:35
URL: http://paos.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0