Godis är gott!


Canon PowerShot SX1 IS | FOT & REDIGERING: Jag | Modell: Tilde

Bilden ovan skulle igentligen kommit upp på alla hjärtansdag, men glömmde att lägga upp den, hehe.
Glömmde säga något också så här kommer det:

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! (I EFTERSKOTT)

Jag och min lillasyster försöker komma på ett nytt bloggnamn till henne. Om ni kommer på något bra namn är det bra att skriva så blir vi glada! :)

TILDE SKRIVER: Bloggen kommer inehålla foton, roliga saker jag hittat på internet, roliga videos på mig och lite sådant. Därför skulle det vara roligt om ni kommer på ett namn som hör till dessa saker. Tack för hjälpen!

Om ni kommer på något vore det toppen! :D

Kommentarer
Skriven av: Anonym

hej! Kameran du tänkte sälja, är den tillsalu? för jag kanske vill köpa :)

2011-03-10 @ 14:40:43

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0