There's a party in my head

Det är himmlans fint väder ute, så jag går antagligen ut och fotar lite!
Senare ikväll blir det mys med familjen :)

Jag hade aldrig tid att blogga igår när jag kom hem så jag säger nu vad jag gjorde:

Jag gick hem i spöregnet och haglet, eftersom inga bussar gick före 14.00 typ och när jag kom hem sov jag och efter det hoppade jag in i duschen. Jag packade mina saker eftersom jag skulle göra i ordning mig hos min vän Paulina för vi skulle på fest. När mamma kom hem åkte vi, vi hann åka typ 50 meter när jag kom på att jag glömt min biljett hemma, så då fick vi åka hem och hämta den. När vi börjat åka kom jag på att jag glömt allt mitt smink hemma också, såfvi fick åka tillbaka och hämta det med. När jag kom fram till Tibble fick jag stå i regnet för att vänta på att Paulinas fotbollsmatch skulle sluta, sen åkte vi hem till henne och gjorde i ordning oss. Sen åkte vi till festen och den var GRYYMM!!!

Det var min fredag... Hoppas ni orkade läsa, haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0