Stockholm



Hejhej!


Idag har jag varit i Stan och firat mammas födelsedag. Vi åkte till radiohuset och kollade på när Linnea Olsson uppträdde och sedan gick vi till "Monki", där jag hittad ett par svarta jeans som ni ska få se senare. Jag skulle ju byta en kofta på Hollister, jag fick ju pengar för koftan, men jag sparade mina pengar och väntar tills det kommer lite andra kläder!

Senare gick vi till Bergianska Trädgården och fotade lite blommor, det kommer ni få bild på senare! :)
Nu är vi hemma, har ätit thaimat och en Ben&Jerry. Visste ni att det kommit en ny smak? "Oh My Apple Pie"? Den var jätteäcklig...Smaka den INTE!

Men nu ska jag fortsätta se på TV, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0