Fan också.


Fina webbcam-bilder..

Hejhej!

Vaknade 07.30 och gick upp 08.00 för att åka till Davids sista match för den här terminen. Men såklart ställde min kompis in som jag skulle åka dit med så jag fick snabbt leta upp någon annan, så jag missade mitt tåg och kom alldeles försent så jag missade matchen </3
Jag som var fett taggad :/

Men nu ska jag bara vila resten av dagen, ikväll blir det väl att se någon film eller kolla på fotbollsmatchen. Sämst att Sverige åkte ut igår, eller hur?

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL?


Kommentarer
Skriven av: PING LOWHNGREN

oh tack så mycket snälla du! jag har Elements 9 ;)

2012-06-16 @ 13:49:10
URL: http://pinggirl.blogg.se
Skriven av: Emma ♥ Photo - Fashion - Friends

Skit snygg design! Allt bra? :)

2012-06-16 @ 14:49:00
URL: http://emmaback.blogg.se

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0