Tio Saker Ni Inte Visste Om Mig

Okej, det var en som önsakde att jag skulle göra det här så, här kommer 10 saker ni inte visste om mig:
 

Jag har en stor fobi för flugar. Dom är äckliga.
 
Jag har haft 3 bloggar själv, 2 bloggar med kompisar och 2 bloggar med min lillasyster.
 
Jag gillar inte att jag ser ut att ha underbett när jag ler / ser allvarlig ut.. :/
 
Jag blir lätt arg, men det är inte alltid jag klarar av att visa det, haha.
 
Jag hatar att gå på offentliga toaletter när man hör andra kissa. Haha xd.
 
Jag föröker sälja min kamera men ingen vill köpa den :c
 
Jag ska köpa en Nikon D90
 
Jag vet inte om jag är kär, men jag gillar iallafall 2 personer ;))
 
Jag ska göra om mitt rum i vinter :D
 
Det bästa landet jag varit i är Thailand, även om jag blev magsjuk och kräktes.. Intressant för er att veta ^^

Det va det och jag vet att jag är konstig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0