TIPS: Home Space-app

Nu tänkte jag tipsa er om en app jag hittat på AppStore. Den heter Home Space Planning Design Tool.
En smart app för den som ska möblera om eller flytta och vill ha hjälp med hur mycket plats man har i ett rum.

Jag ska ju göra om mitt rum nu i höst, och den här appen kommer jag defentitft använda!
Appen kostar just nu 45:- och är för iPad, men den fungerar nog för iPhone och iPods också. Så cheka in appen ;D


UPPDATE:
Den här appen var riktigt dålig!
Ladda INTE ner den!

Kommentarer
Skriven av: Lisaa

fin blogg! :)

2011-09-15 @ 14:17:55
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0