MY DAY

Go´kväll!


Idag gick jag och min kompis till ett "ödehus" här i närheten, och det var skitläskigt!
Jag är inte den tjejen som blir rädd för mycket, geingar blir jag rädd för, men det här blev jag riktigt rädd för. Huset såg nästan fallfärdigt ut, och på framsidan av huset var det en typ nyköpt bild + att det låg massor av saker i huset.... Skummt...

Men jag har haft jättekul idag och imorgon börjar skolan!
Ska färga som röda slingor i håret snart, tror jag, är inte helt säker. Men, ska jag ha lila eller röda?? :/

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Skriven av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-09-25 @ 21:45:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Skriven av: Anonym



Hej! Vad kul att du var med i min tävling.

Nu har jag avslutat tävlingen om att kunna få tusentals fler besökare till sin blogg! Gå in och kolla om det var du som vann, annars finns det alltid en ny chans i samma inlägg!



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/when-it-is-dark-enough-you-can-see-the-stars.html



Massa kramar från modellen Bea

2011-09-26 @ 08:28:18
Skriven av: Aline:)

Om du ska slinga så ska du slinga lila tycker jag :D<333

2011-09-27 @ 21:36:25
Skriven av: Aline:)

Om du ska slinga så ska du slinga lila tycker jag :D<333

2011-09-27 @ 21:36:59

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0