Min kalender

Min otroligt fina kalender!
Den är hur färglad som helst, men det gör ju allt bara roligare. Inget är fel med färg ;)

Har precis ätit, och nu sitetr jag i rummet med facebook i högsta hugg! Men det händer inet intressant, så vem bryr sig.. :)

Är helt läxfri idag, och det är verkligen superskönt sedan igår då man hade två stoora läxor, och sedan visade det sig att läxan vi hade i engelska inte skulle vara tills idag.... Den var till nästa vecka...

Igår var jag med min kompis Aline, och vi tog massor av kort. Nu återstår bara rensningen + lite annat innan jag kan visa de på bloggen. Men håll utkik, de kommer troligen ikväll eller imorgon.

Men nu får ni ha en superbra kväll så hörs vi kanske senare ikväll!

Kommentarer
Skriven av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hejsan, jag fick äran att köra en tävling där man vinner Reb'l Fleur by Rihanna, parfymen!

Storlek: 100 ml.

Den här parfymen har inte kommit än till sverige och den kostar runt 595,- , så få chansen och få

den här parfymen, och bli den första som har den av dina vänner och i svergie!

För att tävla så går du in på den här länken: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/september/utkast-sept-28-2011.html#comment

Lycka till och önskar värkligen att du är med på tävlingen, tack och ha en bra dag ! :D

2011-09-30 @ 15:00:11
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0