L.O.V.E is something everybody needs

Det blev ändrade planer idag.
Istället för att sitta hemma framför datorn gick vi till ett supermysigt cafeé som hade pyntat med Halloween saker och massor av goda och häftiga bakelser!
Ett måste att besöka, "Brygghuset" heter det :)

Det var jättefint, men jag hade ingen kamera med mig, så det blev iPhonebilder...

Sedan åkte vi till Nacka forum och köpte bla. Ett 2 Gb minne till min dator + massor av andra saker.
Vi köpte ett lim som var till huden på panduro, untan det skulle min utstyrsel inte funka till Halloween :P

Haft en bra dag?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0