Blaked Alaska


"Ben & Jerry, Blaked Alaska".

Sitter och goar mig med en nyköpt "Ben & Jerry", mums!
Fast, jag har ätit chips och annat gott idag, på min väns lilla "strandparty". Usch, nu mår jag illa...

Om jag ska vara ärlig, har jag inte smakat någon annan smak än just den här. Men jag är så kräsen vid att testa nytt, så jag får skylla mig själv om jag inte har/ska smaka någon ny smal...haha^^

Men nu ska jag och syrran kolla på film, så vi hörs!

Jag har fasnat vid att säga "Gör"*, tex. "Jag sitter och gör mig med en Ben & Jerry".
* Gör uttalas med hårt G, gör, inte gjör.

Kommentarer
Skriven av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Finns nästan överallt nu känns de som, så populära nu :D H&M, BikBok, Ginatricot, Cubus är affärer som jag sett massa i ;D Kram

2011-05-28 @ 20:33:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Det heter #Baked# alaska och inte blaked alaska. :))

2011-06-02 @ 12:16:01

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0