Life so comlecaded...


Some Times Life is so complecaded...

Första dagen på sommarlovet och regnet bara öser ner, rolig start ^^
Jag och syrran har iallafall bakat chokladbollar, som är slut nu, medans den regnade som mest. Imorgon ska jag åka till Täby Centrum med min kompis, och då ska jag passa på att köpa en fondution.

Alla andra i min klass är på Grönalund idag, som en liten "present" till en tjej som ska sluta i våran klass :(
Men den tiden och den dagen är det ju som mest människor, så jag tackade nej :P

Nu ska jag spela "The Sims", som den lilla nörden jag är ^^

Se You Later ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0