Ett roligt test

Hittade ett litet test som alla kan testa :)
Jag fick: Jag kramade Nalle Puh för att pappa ska bli nöjd ^^
Välj månad du är född:
Januari: Jag kramade
Februari: Jag åt upp
Mars: Jag slog ihjäl
April: Jag sköt
Maj: Jag kysste
Juni: Jag knivskar
Juli: Jag dumpade
Augusti: Jag bytte identitet med
September: Jag mördade
Oktober: Jag våldtog
November: Jag klädde av
December: Jag puttade

Välj datumet som du är född på:

1: en gris
2: George Bush
3: min handled
4: en gorilla
5: en bumbybjörn
6: Nalle Puh
7: Fredrik Reinfeldt
8: en giraff
9: ett kylskåp
10: en tvåhövdad snigel
11: ett trevåningshus
12: en smutsig hund
13: en häst
14: Rihanna
15: Göran Person
16: Marie Serneholt
17: en skunk
18: tio tjuvjägare
19: min kompis syskon
20: Orlando Bloom
21: Kalle Anka
22: Johhny Depp
23: en söt liten kattunge
24: en piraya
25: världens sötaste djur
26: alla skåningar
27: Dr Phil
28: Rowan Atkinson
29: en hamster
30: en kanin
31: en massmördares dotter

Välj din längd. Ca ...

120 cm: för att jag aldrig har blivit döpt!
125 cm: för att jag är en häxa!
130 cm: för att jag hade lust!
135 cm: för att jag är lik Babben!
140 cm: för att jag har ont i benet!
145 cm: för att mormor inte skulle skvallra!
150 cm: för att jag vill ha en hamburgare!
155 cm: för att min mamma sa det!
160 cm: för att pappa ska bli nöjd!
165 cm: för att jag verkligen gillar grönt!
170 cm: för att min lärare gav mig läxor!
175 cm: för att jag ville dansa samba!
180 cm: för att jag vill lära mig arabiska!
185 cm: för att jag är en transvestit!
190 cm: för att jag liknar en hög med strumpor!

Kommentarer
Skriven av: Malin

Haha vilket roligt test :) Fin blogg du har.

2011-07-12 @ 20:29:11
URL: http://mailins.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0