Strawberry <3



Hej!

Idag har det åskat
och blixtrar som bara den!
Jag cyklade ner till centrum under ösregnet för att ta ett till hål i örat, men man var tvungen att boka en tid, så vi ska ta det ihelgen istället. Ska ta ett hål till i vänster öra, ellr i höger, jag är inte helt säker ännu :)

Imorgon åker jag ner till sjön och fiskar med min kompis Malin. Det kommer bli supermysigt och jag kommer ha med mig kameran, om det inte regnar.... :)

Ha en fortsatt bra dag!! :D

Ni vet det här inlägget, där man blev länkad om man kommenterade, det inlägget bli antagligen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0