Påskärringarna kommer!


Bilden är från min gammla blogg, därför strå det "www.fotobiet.blogg.se" på den :P

Hej hej!

Har varit i Täby Centrum nästan hela dagen, men nu är jag äntligen hemma!
Har handlat en
massa kläder som ni får se senare.
Hade glömt bort att man skulle gå påskärringar idag, men nu har vi godis hemma. Har det kommit några påskärringar till er än??
Till oss har det kommit ett par, min lillasysters klasskompisar och deras småsyskon.... Mm, det kommer typ aldrig några hit.

Imorgon åker jag till morfar, så det kanske inte kommer några inlägg på dagen, men det kan komma några fram mot kvällen.

Ha en bra påsk allesammans!


Kommentarer
Skriven av: Linnéa

Ha en bra påsk du med :)

2011-04-21 @ 19:08:38
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget - Säg gärna till om du har en tävling, tex. Veckans blogg - KOMMENTERA MYCKET

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (Bara jag som ser)

Din URL/Bloggadress:

Klotterutan:

Trackback
RSS 2.0